Word efficiënter in elke fase van de bedrijfsvoering

Zowel op gebied van wetgeving als op gebied van bedrijfsvoering veranderde er veel voor u de voorbije jaren. Strengere regelgeving, complexere economische situatie, toenemende concurrentie….

Een efficiënte supply chain helpt uw bedrijf geld te besparen.
Door de hoeveelheid geïmmobiliseerde activa te verminderen. Tegelijk zal u de klanttevredenheid verbeteren door wachttijden te verkorten. Kortom, het geeft u een echt concurrentievoordeel ten opzichte van andere bedrijven in uw sector.

Advies op maat

Wij geven u gericht fiscaal en juridisch advies op maat op basis van onze steeds vernieuwende inzichten in de industriesector.

Administratie

Wij staan in voor uw administratie en zorgen voor de fiscale fundamentering van uw onderneming.

Sparringpartner

Wij sparren met u over de  belangrijkste topics binnen de industriële sector om uw onderneming te laten groeien.

wat onze klanten zeggen

'De accountant bij uitstek voor
uw onderneming'

Codey Joyner

UrbanAcres, LLC

5/5

“My move was way less stressful than expected! Movely packed everything, stored it for a week, and moved it all to my new home just as promised!”

Eren Hill

H&H Legal Partners

5/5

“Movely provided a very professional service when we moved offices last month. They were easy to work with and moved everything on time.”

Emanuel Sadler

SavvyMarket

5/5

Best experience ever! I desperately needed a mover to help with a last minute relocation, and Movely was so helpful in making it a seamless process!”

FAQ

Loonoptimalisatie is een financiële strategie waarbij u als werkgever de loonkosten zo laag mogelijk houdt, terwijl uw werknemers beter verloond worden. Dankzij aanvullende bonussen en extralegale voordelen zorgt u ervoor dat uw personeel netto meer overhoudt zonder dat uw eigen kosten toenemen. Een win-win! Deze optimaliserende verloningsvormen komen in de praktijk het vaakst voor:

  • Forfaitaire onkostenvergoeding
  • Maaltijd- en ecocheques
  • Loonbonus
  • Winstpremie
  • Warrants
  • Voordelen van alle aard: bedrijfswagen, laptop, smartphone…
  • Fietsvergoeding
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Aanvullende kinderbijslag

Bij elk van die extraatjes komen andere sociale en fiscale voordelen en voorwaarden kijken. Voor meer informatie kunt u hiervoor terecht bij éen van onze adviseurs.

Algemene factuurvoorwaarden zijn de rechten en plichten die gelden tussen de koper en de verkoper bij het aangaan van een verbintenis. Wettelijk bent u niet verplicht om algemene voorwaarden op te stellen, maar het wordt wel ten zeerste aangeraden. Als er een conflict ontstaat tussen u en uw klant zal u blij zijn dat u sterker in uw schoenen staat. Voor meer informatie kunt u hiervoor terecht bij éen van onze adviseurs.

Een functionele managementrapportering combineert operationele en financiële data, is toekomstgericht en helpt je als ondernemer om de juiste beslissingen te nemen. Door de financiële impact van operationele beslissingen te monitoren, leer je erg veel over de efficiëntie van de onderneming. Het meten en benchmarken van de doorlooptijd van een productlijn bijvoorbeeld, geeft een duidelijk beeld waar mogelijke efficiëntiewinsten liggen en waar je dus als ondernemer kan besparen. Voor meer informatie kunt u hiervoor terecht bij éen van onze adviseurs.

Analytische boekhouding bestaat uit het classificeren, declareren en analyseren van uitgaven en inkomsten volgens de behoeften van uw onderneming. Ze blijft gebaseerd op algemene boekhouding. Analytische boekhouding is optioneel, maar de verfijning en het inzicht die ze biedt, maken haar tot een onmisbaar instrument voor alle ondernemingen die hun beheer willen verbeteren. De voordelen?

  • Opvolging van de rentabiliteit
    Dit is het belangrijkste voordeel van dit type boekhouding. Welk bedrijf wil immers geen duidelijk zicht krijgen op de winstgevende en de niet-winstgevende posten?!

  • Beheer van kosten en omzet
    Enerzijds maakt analytische boekhouding het mogelijk om nauwkeurig de te rationaliseren kosten en eventuele besparingen in kaart te brengen. Anderzijds laat ze toe om de omzetcijfers tot in de kern te analyseren.
  • Vroegtijdig opsporen van kansen of problemen
    Wanneer ze gekoppeld is aan reporting, biedt analytische boekhouding een betere monitoring. Zo worden problemen en opportuniteiten in een zo vroeg mogelijk stadium gesignaleerd. 

 

Voor meer informatie kunt u hiervoor terecht bij éen van onze adviseurs.

Efficiënter worden in uw bedrijfsvoering?

Bent u klaar om efficiënter te worden in uw bedrijfsvoering? Laat uw onderneming bloeien dankzij een sterke samenwerking met uw accountant. Plan een gesprek in om uw situatie in kaart te brengen.

Dit is zeker ook interessant voor u​

  • Actua / Publicaties

    Goede afspraken maken goede zakenpartners – de aandeelhoudersovereenkomst

  • Actua / Publicaties

    De werknemer kiest zijn werkgever, en niet (langer) omgekeerd...

  • Actua / Publicaties

    e-Box Enterprise – communicatie tussen uw onderneming en de overheid

  • wereldbol, corona-maatregelen, handen

    COVID 19

    Corona-steunmaatregelen voor zelfstandigen

  • belastingverhoging, elektriciteitspaal, verwarming, lucht

    Actua / Publicaties

    Eerste belastingverhoging 2022 is een feit!

  • kasboek, dagontvangstenboek

    Actua / Publicaties

    Draag zorg voor uw kasboek en dagontvangstenboek

  • fiscaal, interessante, bonus, personeel, beloning, werknemers

    Actua / Publicaties

    Fiscaal interessante bonus voor uw personeel

  • vastgoed, fiscaal, onderbouwen, woning

    Webinars

    WEBINAR - Hoe uw vastgoed fiscaal onderbouwen

  • vruchtgebruik, blote eigendom, erfenis

    Actua / Publicaties

    Vruchtgebruik en blote eigendom bij erfenissen

Wil jij op de hoogte blijven?

Abonneer je en ontvang gratis tips, insider nieuws en advies over de recentste topics binnen fiscaliteit en tax.