Zorgeloos ondernemen

Net omdat uw tijd zo kostbaar is verlichten (of verlossen) wij u van A tot Z. Meer nog, onze boekhoudkundige rapportering biedt u een kompas en routeplan die u toelaten onderbouwde strategische beslissingen te nemen.

Wij helpen u vandaag financieel gezond te zijn en dit in de toekomst ook te blijven.
Hierbij stellen we ons op als vertrouwenspersoon en coach. Zo kunt u blijven focussen op hetgeen echt telt, uw core business, hetgeen waar u net zo goed in bent.

Advies op maat

Wij geven u gericht fiscaal en juridisch advies op maat op basis van onze steeds vernieuwende inzichten in de dienstensector.

Routeplan

Onze boekhoudkundige rapportering biedt u een kompas en routeplan waarmee u onderbouwde beslissing kunt nemen.

Vertrouwenspersoon

Wij stellen ons op als een vertrouwenspersoon en coach waarbij u steeds terecht kunt met vragen, zodat u kunt blijven focussen op uw core business.

wat onze klanten zeggen

'De accountant bij uitstek voor
uw onderneming'

Codey Joyner

UrbanAcres, LLC

5/5

“My move was way less stressful than expected! Movely packed everything, stored it for a week, and moved it all to my new home just as promised!”

Eren Hill

H&H Legal Partners

5/5

“Movely provided a very professional service when we moved offices last month. They were easy to work with and moved everything on time.”

Emanuel Sadler

SavvyMarket

5/5

Best experience ever! I desperately needed a mover to help with a last minute relocation, and Movely was so helpful in making it a seamless process!”

FAQ

De RSZ-vermindering of doelgroepvermindering voor eerste aanwervingen is een federale maatregel om mensen die een eigen zaak hebben, te ondersteunen. Als werkgever in de privésector ben je voor je eerste werknemer vrijgesteld van RSZ-bijdragen tot maximaal 4.000 euro, en voor de volgende 5 werknemers krijg je een vermindering. Voor meer informatie kunt u hiervoor terecht bij éen van onze adviseurs.

Goed debiteurenbeheer komt dan ook op het volgende neer: ‘ervoor zorgen dat klanten jouw facturen zo snel mogelijk en volledig betalen. Wanneer jouw administratie niet op orde is, kan dit in het ergste geval resulteren in een faillissement van jouw bedrijf. Om dit te voorkomen is goed debiteurenbeheer dus van essentieel belang. Zo kun je bij een afgesproken betaaltermijn van 14 dagen niet pas na een maand eens gaan kijken of een factuur daadwerkelijk betaald is. Ook de stappen die ondernomen moeten worden om ervoor te zorgen dat een factuur alsnog betaald gaat worden, vallen allemaal onder debiteurenbeheer. Wenst u hulp met het beheer van uw debiteuren? Neem gerust contact op met éen van onze experts.

Zorgeloos ondernemen?

Hebt u nood aan een vertrouwenspersoon en coach? Iemand die u met al uw moeilijke boekhoudkundige taken bijstaat van A tot Z? Laat uw onderneming groeien dankzij een sterke samenwerking met uw accountant. Plan een gesprek in om uw situatie in kaart te brengen.

Dit is zeker ook interessant voor u

  • Actua / Publicaties

    Registreer uw vennootschap in het UBO-register & vermijd een schrapping met kwalijke gevolgen!

  • Actua / Publicaties

    Wanneer nog bouwen of verbouwen aan 6% btw?

  • Actua / Publicaties

    Beroep doen op het systeem van flexi-jobs?

  • Actua / Publicaties

    Onderneming in moeilijkheden en gerechtelijke reorganisatie: nieuwigheden sinds 1 september 2023

  • Actua / Publicaties

    Vergeet vooral geen intresten te rekenen als uw vennootschap u nog geld moet…

  • Actua / Publicaties

    Beschikbare inbreng in de BV: niet zo ‘beschikbaar’ als de naam doet vermoeden

  • Actua / Publicaties

    Uw opname in rekening-courant omzetten in een lening met vaste looptijd? Of toch maar niet?

  • Actua / Publicaties

    Een groenere toekomst via een fiscaalvriendelijk mobiliteitsbudget

  • Actua / Publicaties

    Fiscaalvriendelijk investeren in een jong bedrijf – tax shelter voor start- en scale-ups